دروغ

 

 

چقدر سخته وقتی راست میگی حرفتو باور نکنن و سخت تر اونه که کسی که دوسش داری از دست تو ناراحت باشه 

 

شما تو این شرایط چیکار میکنین؟ 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر



دوست عزیز
سلام
وبلاگ بسیار زیبایی دارید
که مطالب خوب و پرباری در آن دیده می شود که نشان از درایت و ظرافت واندیشه شما دارد
افتخار دهید به پایگاه هنری ما نیز سری بزنید
ما هم با تعدادی از دوستان هنریمان یک مجله اینترنتی فعالی را در راستای فرهنگ وهنر تاسیس کردیم که خوشحال می شیم از این محفل فرهنگی وهنری ما نیز دیدن فرمائید
در پناه پروردگار

سرسپرده دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:44 http://www.takdel.blogsky.com

سلام دوست خوبم
راستش اگه کسی رو که دوست دارم از دستم ناراحت شده باشه ،یه جوری دلشو به دست میارم و بهش می فهمونم که اصلا نمی خواستم از دستم ناراحت بشه.
اگه راست بگم وکسی حرفمو باور نکنه،سعی میکنم متقاعدشون کنم که دارم راست میگم.........
وقت کردی به وبلاگم سر بزن و نظرتو برام بذار.

سرسپرده سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:08 http://www.takdel.blogsky.com

سلام دوست گلم
حرفتو قبول دارم راجب نظری که(درمورد مطلبی که گذاشتم،دخترا...) اما قبول داری که حرف مردم روی زندگی تاثیر داره ،گاهی اوقات نا خواگاه وارد زندگی میشه...نمیشه هم کاریش کرد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد